SALGSBETINGELSER

Bestilling

Bestilling hos BladeBox AB sker ved at klikke på knappen "Afslut købet". Derved accepterer du vores salgsbetingelser og at købet medfører et betalingsansvar. Ordrebekræftelsen genereres automatisk af vores database uden manuelt opsyn og sendes til din e-mail-adresse. For at kunne bestille noget, skal du være myndig. For køb foretaget af personer under 19 år skal vi have en udtrykkelig godkendelse fra en værge. Dine personlige oplysninger, som f.eks. navn og adgangskode, er vedvarende beskyttet ved SSL-kryptering.

Pris

Samtlige priser vises i DKK og er inkl. 25 % moms. Der tillægges ingen andre skatter eller afgifter. Vi reserverer retten til prisændringer, momsjusteringer, valutaændringer, udsalg, billede- og tekstfejl. Ved åbenlyse fejl, som forklaringsfejl e.l. i forbindelse med priser eller produktinformationerne, der angives i ordrebekræftelsen, har vi ret til at korrigere disse priser eller informationer, hvorefter du vil få tilsendt en ny ordrebekræftelse og faktura. Du har ret til at afbestille din ordre uden omkostninger, hvis korrekturerne ikke accepteres. En eventuel rabatkode angives ved kassen under "Rabatkode". Rabatkoder kan ikke kombineres med hinanden, hvis dette ikke er angivet tydeligt i betingelserne for den specifikke rabatkode.

Lagerstatus

Samtlige varer, der er udstillet på webstedet, findes på lager til omgående levering. Vi tager forbehold for udsalg, som vi ikke nåede at opdatere på webstedet.

Levering
Leveringen sker i samarbejde med Postnord  Vi afsender leveringen normalt inden for 48 timer på hverdage. Bestillinger modtaget på helligdage bearbejdes på den følgende hverdag. Der gives besked om leveringen via e-mail og/eller til din mobiltelefon.
Betalingsmåder




Vi accepterer i  VISA og Mastercard. Der opkræves ikke nogen kortafgift. Kreditkortbehandlingen håndteres af vores betalingspartner DIBS, der garanterer hurtig og sikker betaling.

Almene informationer om betalinger og bestillinger.

Vi forbeholder os retten til ikke at ekspedere en bestilling, hvis den indeholder detaljer vi finder uklare eller som er identificeret som potentielt usikre af os eller vores samarbejdspartnere. Hvis dette skulle ske, håber vi på din forståelse, da vi er overbeviste om, at sikre transaktioner er lige så vigtige for os som for dig. Vi kræver desuden, at du følger samtlige kortleverandørens regler og fremgangsmåder ved ulovlig og autoriseret anvendelse. Alle IP-adresser bliver logget, og formodede falske bestillinger kan anmeldes til politiet.

Fortrydelsesret

Loven om fjernsalg og salg uden for forretningslokaler (2005:59) samt Forbrugerkøbsloven (1990:932) anvendes. Intet køb er afsluttet, inden du har godkendt dine varer. For at du skal føle dig ekstra tryg, tilbyder vi 100 dages bytteret. Fortrydelsesfristen begynder med dagen, hvor du har modtaget varen eller en væsentlig del af den. Loven giver dig ret til at anvende varen i en større udstrækning, end det kan anses som nødvendigt for at afprøve varens funktion. Vi som forhandlere har i sådanne tilfælde ret til at reducere prisen svarende til værditabet på den returnerede vare. Meddel det altid til vores kundeservice, inden du sender noget retur. Bemærk, at fortrydelsesretten kun omfatter privatpersoner og ikke virksomheder, organisationer eller fonde. Du behøver ikke at angive nogen grund til returneringen, men vi er altid taknemmelige for dine synspunkter, som er værdifulde for os. Returner produkterne sammen med fakturaen eller en kopi af den. Samtlige produkter scannes og identificeres inden leveringen. Når vi har fået varen tilbage og konstateret, at den ikke er beskadiget eller erstattet, betaler vi købesummen tilbage. Hvis emballagen er ødelagt og/eller varen er blevet brugt, beslutter vi, hvor stort et beløb værdiforringelsen svarer til. Tilbagebetalingen sker så snart som muligt eller senest inden for 10 dage efter vi har modtaget returvaren. Returneringen må ikke ske på efterkrav, og vi er ikke ansvarlige for risikoen, hvis returvaren er utilstrækkeligt emballeret eller bortkommer på vej til os. Du betaler selv for returneringen og vi anbefaler, at du anvender en sporbar leveringsservice.

Transportskade

Hvis din forsendelse bliver beskadiget under transporten, skal du snarest muligt og inden for rimelig tid meddele det til os. Rimelig tid betyder to måneder. Under visse omstændigheder kan du vente længere end to måneder, f.eks. hvis du har været bortrejst eller syg. En synlig skade, der bliver opdaget ved modtagelsen, skal anmeldes til leverandøren og til os. En skjult skade, der opdages, efter at du har pakket varen ud, behøver du kun at anmelde til os. Returner varen til os og informer os om omkostningerne, så sender vi dig en ny vare og erstatter forsendelsesomkostningerne. Alternativt accepterer vi et billede af skaden som dokumentation. Returneringen må ikke ske på efterkrav, og vi anbefaler, at du anvender en fuldstændigt sporbar leveringsservice. Vi er ikke ansvarlige for risikoen, hvis returvaren er utilstrækkeligt emballeret eller bortkommer på vej til os.

Reklamation & Garanti

Du har ifølge Forbrugerkøbsloven ret til at reklamere et defekt produkt i op til tre år efter leveringen og til at få afhjulpet fejlen. Du skal reklamere inden for to måneder efter du har opdaget fejlen. Under visse omstændigheder kan du vente længere end to måneder, f.eks. hvis du har været bortrejst eller syg. Efter seks måneder skal du være i stand til at bevise, at fejlen har eksisteret fra starten. Sædvanlig slid eller skader forårsaget af dig er ikke omfattet af reklamationsretten. Din ordrebekræftelse gælder som garantibevis. Opbevar dokumentet godt, da det er påkrævet, hvis du er nødt til at bruge garantiretten. Hvis du skulle modtage en defekt eller forkert vare, beder vi dig om at kontakte kundeservice så snart som muligt. Send varen tilbage i samme tilstand, som du har modtaget den, og vedlæg en skadesanmeldelse, så får du tilsendt en fejlfri vare eller pengene tilbage, efter at vi har verificeret reklamationen. Angiv også forsendelsesomkostningerne, så vi får mulighed for at erstatte dem. Reklamationer må ikke ske på efterkrav og vi er ikke ansvarlige for risikoen, hvis returvaren er utilstrækkeligt emballeret eller bortkommer på vej til os.

Tvister

    


Vi efterfølger anbefalingerne fra Allmänna reklamationsnämnden (ARN) (Det Almene Reklamationsnævn) i håndteringen af tvister.

European Commission Consumers



               
Uafhentede forsendelser

I sammenhæng med leveringen informeres du af FedEx. I tilfælde af, at du ikke afhenter eller modtager din bestilling, og såfremt ingen andre informationer bliver givet, anser vi det for et fortrudt køb, og under normale omstændigheder tillægges der ingen returomkostninger. Vi kontakter dig for at kunne levere igen og for at finde årsagen til dette, så vi kan undgå gentagelser.

Force Majeure

Vi er fritaget fra ansvar over for kunden, hvis gennemførelsen af købet forhindres eller vanskeliggøres på grund af force majeure. Under force majeure forstås en omstændighed, som f.eks. krig, myndigheders indgriben, uroligheder, indskrænkninger af energitilførslen, arbejdsmarkedsforstyrrelser, arbejdskonflikter, forbud, restriktioner, manglende tilladelser, ulykker, brand, strømafbrydelse, ufordelagtige transport- eller vejrforhold eller udeblevne leveringer fra leverandører, som befinder sig uden for vores kontrol.

Lovkompetenceregler

Disse betingelser skal styres, fortolkes og opretholdes i overensstemmelse med svensk lovgivning. Disse betingelser blev senest opdateret 20171005.

Log ind