ABONNERE – NEMT OG BEKVEMT

Vi ved, at der findes sjovere ting at bruge tid på end at shoppe barberblade og tandbørstehoveder. Ved at abonnere risikerer du ikke at stå uden skarpe barberblade og friske tandbørstehoveder. Din ordre leveres automatisk og bekvemt direkte til dig i det af dig valgte månedlige interval. Abonnementet er aktivt, indtil du vælger at ændre det, holde en pause eller opsige det.

Valgfrit leveringsinterval (1- 6 måneder). Ingen bindingstid. Ingen skjulte gebyrer. Ingen kringlede vilkår.

Start – Skift – Hold pause – Genaktiver abonnementet, når du selv vil.

Hvordan starter jeg mit abonnement?

1. Vælg det produkt, som du ønsker at abonnere på.
2. Vælg antallet af produkter fra rullemenuen.
3. Vælg rullemenuen for leveringsintervallet. (1- 6 måneder)
4. Klik på Start abonnement.
5. Gå til kassen og gennemfør betalingen.

Hvordan betaler jeg for mit abonnement?

Betalingen foregår med kort eller faktura fra Klarna Checkout. Når betalingen er bekræftet, er abonnementet aktiveret, og ordren ekspederes.

Kan jeg bede om ændringer i abonnementet?

Ja, du kan f.eks. gøre følgende:

-springe en levering over.
-ændre intervallet.
-ændre produktets model.
-sætte abonnementet på pause.
-aktivere abonnementet.
-bestille en ekstra levering med det samme.

Dette gør du ved at kontakte os på kundeservice[at].bladebox.se og skrive, hvad det er, du ønsker. Når vi har modtaget din anmodning, kontakter vi dig og afventer din bekræftelse. Før vi har modtaget dit svar, sker der ingen justering og abonnementet kører videre som før. Bemærk, at ændringen skal ske mindst 48 timer før den næste leveringsdag, for at den kan træde i kraft. Skulle en sådan ændring blive foretaget senere end 48 timer før, træder ændringen først i kraft ved den næste levering.

Hvad sker der, hvis betalingen ikke går igennem?

Kort

Hvis du begyndte dit abonnement med et kort som betalingsmåde, men betalingen ikke går igennem, f.eks. fordi kortet ikke længere er gyldigt, er blokeret eller afsluttet, skrives en faktura via Klarna.

Klarna Faktura/konto

Hvis du startede dit abonnement med Klarna Faktura som betalingsmåde, men betalingen ikke går igennem, kontakter vi dig.

Kan prisen på mit abonnement ændres?

Vi bestræber os på at have attraktive priser. Det kan dog ske, at vi er nødt til at tilpasse priserne i løbende abonnementer, hvis disse ændres fra leverandørernes side, på grund af valutaændringer eller på grund af andre faktorer. Vi forbeholder os retten til at ændre prisen uden forudgående varsel. Den pris, du som abonnent betaler, er den pris, der fremgår af ordrebekræftelsen.

Hvad sker der, hvis mit produkt udgår af sortimentet eller ikke længere fremstilles?

Vi kontakter dig og foreslår i samråd med dig et alternativt produkt.

Log ind